GM Truck Club
THE PREMIER CHEVY TRUCK & SUV FORUM
Founded in 2004 ~ We're the #1 Chevy Truck & SUV Forum.
Silverado & Sierra | Tahoe & Yukon | Suburban & Yukon XL | SUV & CROSSOVER
sgtsjj
Last Activity:
Oct 4, 2013
Joined:
Sep 22, 2010
Messages:
4,982
Likes Received:
5
Trophy Points:
0
Birthday:
Mar 22, 1988 (Age: 26)
Location:
Duluth, MN
Occupation:
security guard

Share This Page

sgtsjj

New Member, 26, from Duluth, MN

sgtsjj was last seen:
Oct 4, 2013
    1. alabamaxrebel
      alabamaxrebel
      I got it from a store called H&H, but you can check out the company who made it. It was made by UWS.
    2. mfleetwood
      mfleetwood
      Hey Sarge, Merry Christmas to you as well!!! Sorry, a little late but I beat my deadline of only being month delayed. I just put my cards in the mail as well this morning, so at least you got my holiday greetings before my friends, colleagues, and relatives. I hope all is well in your world and the truck is treating you fine.
    3. GMCErica
      GMCErica
      hey srg.. gonna send it to you tomorrow... :)
    4. Als09Sierra
      Als09Sierra
      Hey Sarge. You been playing MW3 or Battlefield3? Trying to decide if I should get Battlefield3.
    5. ntbush83
      ntbush83
      I'm sorry to hear to had to drive a civic haha actually I rode in a 94 integra this weekend and actually say i wouldn't mind having one lol
    6. ntbush83
      ntbush83
      Those damn gsxr kids will get ya haha but yeah the anniversary edition yellow ones are sick to. You never see them.
    7. ntbush83
      ntbush83
      I hadn't heard about that recall, kinda makes ya nervous though but yeah I think thats a good choice. I really like the raven editions!
    8. ntbush83
      ntbush83
      Hey man good choice!! Well its pretty simple really newer the better! But for sure bet newer than 2003. Thats when they switched over to fuel injected and there are much more mods available. I really like the looks of the 06-07's myself and you can find those with low miles and reasonably priced.
    9. Sierraowner5.3
      Sierraowner5.3
      fair enough. ill be up by St cloud around the 25th for christmas, but that is as far north as i will get.

      Alex
    10. Sierraowner5.3
      Sierraowner5.3
      home is about 30 miles west and a touch south or Rochester, were I grew up and my Parents still live. depending on how much time I have we could maybe meet up. wanna run around the old stomping ground for a bit.

      were are you at, some place by the cities right?

      Alex
    11. Rockstarrchevy81
      Rockstarrchevy81
      Yeah buddy i agree that they have held up for decades until now they have all the IED's ranging in Big to Small and all types of different things to use. Those pressure plates made out of copper will tear a MRAP up even though the hull underneith has the v shape it will go right thru it. Only downside about Mrap is the armor really doesn't cover the driver as much as everyone in the rear though.
    12. LoneWolf'burban
      LoneWolf'burban
      101st all the way man. What do we need airborn for today anyway? Lol. But I've seen so much of the airborn drops from a Blackhawk lately it looks like they're combining Air Assault and Air Borne now. 13 guys in the first 2 months? The brass seems real bright. It's just really funny how the new guys have everything figured out before they even get there.
    13. LoneWolf'burban
      LoneWolf'burban
      Oh yea, oops. I'm still in the 484th Trans Control Battalion, who I was with over there. We we're right around the Egyptian Compound. I lived in Badger Park to the east on the other side of the fence and our AO was to the south on the other side of the Hesco. Our unit got a lot of awards for what we did and everybody but the 82nd said we did better than the past three or four active duty units. We did a lot of work with the 45th out of Hawaii.
    14. LoneWolf'burban
      LoneWolf'burban
      Ah yes, the 101st. We really missed them when they left. 82nd moved in and changed everything. Wouldn't have been so bad if we wern't handing everything over to a new unit when this was happening. They were getting two sets of orders on how everything worked around post and we were set in our ways. Just a regular SOP of a SNAFU. Lol.
    15. LoneWolf'burban
      LoneWolf'burban
      What's your old unit? I got home from Afghanistan at the end of Feb in '10.
    16. Caddiac
      Caddiac
      Georgetown is about 45 minutes from my little spot of paradise; Isle of Palms. It is a smaller area than Myrtle or Horry County though Georgetown County might be similar in size. It is very historic though and not a tourist trap like Myrtle Beach.

      Not sure why your visitor message did not show up until yesterday since I was on the site for the last 3 days.
    17. Airborne Medic
      Airborne Medic
      Thats what Im guessing. I havent posted in a while but had been visiting atleast once to twice a week.
    18. Airborne Medic
      Airborne Medic
      Yeah it was weird about having to wait for approval for message posts but all seems to be going ok now.
    19. stephan
      stephan
      Hey Sarge, I answered you on Caddies page where you were talking about the points give away. It finally worked. 1K & 2K didn't work, but 1,500 did:great:
    20. silveradotrailblazer
      silveradotrailblazer
      Thank you for your vote and the comments on my truck.:glasses:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Mar 22, 1988 (Age: 26)
    Location:
    Duluth, MN
    Occupation:
    security guard
    Vehicles:
    1999 1500 ext cab reg bed 4.8li V8
    OIF vet was there from september 07 to november 08. Love my truck love to hunt and fish

    Hunting fishing spending time at the rifle range and being up at the cabin

    Signature

    Go-Recon "xtreme" amber scanning tail gate light strip, Cobra ultra2 CB radio W/ 4 foot firestix antennas, dual exhaust with 40 series single in dual out muffler, 305/65R17 Mickey Thomson Baja ATZ on 17 inch Mickey Thompson Side Biters, 3 inch body lift

    "when the going gets tough the tough get cyclic:fighting0019:"
    "use the force luke:fighting0040:"
  • Loading...