GM Truck Club
THE PREMIER CHEVY TRUCK & SUV FORUM
Founded in 2004 ~ We're the #1 Chevy Truck & SUV Forum.
Silverado & Sierra | Tahoe & Yukon | Suburban & Yukon XL | SUV & CROSSOVER
Page 2 of 3 FirstFirst 123 Last Post byLast Post by
Results 11 to 20 of 26
  1. #11

    Default

    Forgot to attach photo
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails uploadfromtaptalk1383796031188.jpg  

    Steve
    10 Chevy Traverse LT AWD
    02 Chevy Trailblazer LS (110K+ miles - loaded except for 4WD - WRECKED!)
    99 Chevy Cavalier LS (105K+ miles - commuter car)
    78 Chevy Suburban Silverado (454, 3/4 ton)
    62 GMC 3/4 ton Pickup (350 police interceptor)

    Remember: Search Before Posting | Fill out Your Profile & Signature
    * I've been saying for years that I was going to change my username, and I finally did.

  2. #12
    Jr. Mechanic
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Markham, Ontario Canada
    Posts
    112

    Default

    Definitely the timmies and donuts for me, even as tempting as the mouldy bread would be the beer is drawback. Haven't had a beer since the 70s.

  3. #13

    Default

    I'm gonna go with the Timmies and Donut theory. Since I'm on the road at work seemingly all the time. Beer is for home time.
    What would my 10am break at work be without my Timmies!

    - - - Updated - - -

    Seems you bought the Tassimo Latte though. You need the Tassimo large regular grind. Hammer that back in the morning @Steve, It'll put hair on your chest.



    Jamie

    2007 Ford E250(Work van) (Ya, Ya, shut up!)
    1996 GMC Sierra SLE 1500 5.7L/4L60E

  4. #14
    Legend

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    River Ridge Louisiana-4 miles W of New Orleans-didn't flood-water stopped 800 yards away.
    Posts
    1,613

    Default

    Quote Originally Posted by RayVoy View Post
    Haha, I think most of us would take the coffee even if it came with the moldy bread. Hey, did you know that "double double" has made it to the modern dictionary.

    Ehh,Not a canadian-but gotta ask -what is a double double?

    I will vote anyway-good strong coffee(lotta sugar and real half and half or milk)+ donuts-really hits the spot
    ESPECIALLY when it is cold-which it always is in canada according to our new orleans sensibilities.

    No BS decaffeinated coffee need apply.
    1998 suburban-
    1/2 ton

    199500 miles
    River
    Ridge,LA

  5. #15

    Default

    Quote Originally Posted by phoebeisis View Post
    Ehh,Not a canadian-but gotta ask -what is a double double?
    It's in the dictionary




    It's two cream and two sugar.


    Single cream and a single sugar is a "one and one"

    Black is "straight up"
    Ray

    '09 Avalanche LTZ - Black
    '05 Envoy XL (sold)

  6. #16
    Legend

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    River Ridge Louisiana-4 miles W of New Orleans-didn't flood-water stopped 800 yards away.
    Posts
    1,613

    Default

    Thanks
    I would need a triple triple

  7. #17

    Default

    Quote Originally Posted by phoebeisis View Post
    Thanks
    I would need a triple triple
    Yep, we have that.

    A friend of mine wants 2 sugar, one cream and 1/2 milk. We don't have a name for that one.

    An other friend wants 2 sugar and 2 milk, That's a double double with milk.

    Their web site probably has a list, haha.

  8. #18

    Default

    coffee and donuts for this guy lol beer is for after you get out lol
    Last edited by yotchie; 11-09-2013 at 07:04 PM.

  9. #19

    Default

    Two cream for me.

  10. #20
    Sr. Apprentice Spike's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Burlington, Ontario, Canada
    Posts
    66

    Default

    That's a tuff one eh! Since it's only a few days I pick the beer. It's even the brand I drink!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •