GM Truck Club
THE PREMIER CHEVY TRUCK & SUV FORUM
Founded in 2004 ~ We're the #1 Chevy Truck & SUV Forum.
Silverado & Sierra | Tahoe & Yukon | Suburban & Yukon XL | SUV & CROSSOVER
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 27 of 27
  1. #21

    Default

    That's crazy .. Your quote should be " if he ask you to go 1600 miles go 1700" lol

  2. #22

    Default

    right now it only gets like 20 miles a month :( poor truck is being drove much. my friend is afraid to wreck it so he only drives it 2 times a month while im gone. thatll change once i get back tho and then ill be driving all over the east coast lol


    2010 Silverado Z71

    Kyle-USAF-MI/VA

    "Fueled by Haters"

    TCS front box 7"-9" set at 8.5" | FTS coilovers(blue coil) with resis and FTS shocks with resis| 20" Fuel Off-Road Revolver Rims | 35x12.50 Nitto Trail Grapplers | Halo Projector Head Lights by Recon- Black | Led Taillights by Recon- Smoked | Dumped Straight pipe | Volant CAI | Ranch Hand Front Bumper | DiabloSport Trinity Programmer | Tow Mirrors with Turn Signal | Cervinis Ram-Air hood | 4.56 USA gears with tru trac locker | Longshot Lighting 6000k 55w low beam and 6000k 35w fogs HIDs | 7" lift leaf spring | Blue TCS traction bars

    Future Mods: Long tube headers
    | Custom tune | Cam | Stall Converter

  3. #23

    Default

    That should be fun .. Btw your silverado looks dope .. I ordered same lights just not recon cause I didn't feel like dropping that much cause of exhaust and cai were a bit $ eventually I'll upgrade

  4. #24

    Default

    Quote Originally Posted by Stevessilver10 View Post
    That should be fun .. Btw your silverado looks dope .. I ordered same lights just not recon cause I didn't feel like dropping that much cause of exhaust and cai were a bit $ eventually I'll upgrade
    Thanks bud. yea recon is pretty expensive but i will say this its worth it. great quality item, very well built.

  5. #25

    Default

    Commuting to and from work, six days a week, I put right at 100 miles on the truck each week. Pretty dang low compared to the rest of you!
    Clint (TX) 2001 Silverado LS 4.8L auto 2wd ECSB [GARAGE]
    Gasoline or gunpowder: If you ain't burning one, you ain't having fun!
    NRA Endowment Member 5 24 48 88 - Hendrick Motorsports FTW!

  6. #26

    Default

    235 miles a week to and from work, this is not counting running the wife and kid around to, god only knows, lol
    Tim Walters (Curky)

    Wrangler AT/S 265/70R17 - Trail-FX window vents - Husky fitted splash guards - Silver Star zXe - Leveling kit -

  7. #27

    Default

    Only drive like 100-120 miles a week max norm is like 50+. School is only 2 miles away, girlfriend's is little more than 2, place were my troop meets is about 3.5 but run a lot of errands around town. Sad I only do city driving kills my mileage only 12 at the best.

    1996 Chevy Tahoe LT 5.7L V8 4X4 205,000+ miles. Built proudly at Janesville Assembly in Janesville, Wisconsin
    Basic mods: Lights all over, bunch of electrical work, and a couple cooling mods.

    Check out my other mods in My Garage: http://www.gmtruckclub.com/forum/sho...t-Tahoe-4-Door

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. converting 2 whel drive to 4 wheel drive
    By jdaugherty3 in forum GM Powertrain
    Replies: 15
    Last: 11-24-2013, 07:15 AM
  2. How many miles do you drive each week?
    By ChevyFan in forum POLLing place
    Replies: 118
    Last: 03-28-2012, 11:13 AM
  3. Exhaust (Corsa) for 2005 Suburban Z71 thoughts? (Lots of Miles Driven per week)
    By Sal Khan in forum Chevy Suburban Forum (GMC Yukon XL)
    Replies: 11
    Last: 03-05-2012, 06:06 AM
  4. Replies: 8
    Last: 10-19-2011, 03:47 PM
  5. what do you drive and miles?
    By cocacolamanjosh1984 in forum General Chevy & GM Tech Questions
    Replies: 9
    Last: 09-15-2008, 10:11 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •