1. Welcome To GMTruckClub.com!

    The #1 Chevy Truck Forum Online
    Online since 2004, we are the #1 Chevy Truck & SUV forum and user community. If you have any questions about your Chevy or GMC Truck, SUV or Crossover, or just want to connect with other GM owners and enthusiasts around the world, you've found the best place on the internet to do that.

    Join Today ~ It's Free
    Registering is Free and Easy! Hope to see you on the forums soon!

A few updated pics

Discussion in 'Photo & Video Gallery' started by bigburb, Apr 13, 2009.

  1. bigburb

    bigburb New Member ROTM Winner

    Well I added a few little details that added some to the beastly appearance of the 'burb haha:

    First, I painted the rims and put my bull bar with the two 6" KC's on. The paint was a hell of a lot glossier than I expected, but I like it:
    http://i418.photobucket.com/albums/pp266/vato_2009/beastburb3.jpg

    Here's what it looked like just like 2 day prior:
    http://i418.photobucket.com/albums/pp266/vato_2009/newtires3.jpg

    And then I put a new 3 3/8" tach in and I actually mounted it correctly. I put that in to replace the little like 2" tach that was velcro'd to the dash mat:
    http://i418.photobucket.com/albums/pp266/vato_2009/beastburb5.jpg

    I think it looks much beastlier with the rims and bull bar on lol :glasses:

    Just thought I'd throw these up here for y'all to see, got another slow boring night here :lol:
  2. ct9a

    ct9a New Member 1000 Posts

    Looks good man!
  3. KidHauler

    KidHauler New Member

    Sweet! Ya gotta love the old Burbs.

    On a side note, I like satin black for the wheels - easy to blend when you nick 'em up.
  4. bigburb

    bigburb New Member ROTM Winner

    Thanks guys! I like it the way it's starting to look!

    And I didn't really put much thought into the paint when I bought it... I don't know how it'll blend yet if I have have to touch 'em up, it's been two days! lol
  5. 95CTburb19

    95CTburb19 New Member 1000 Posts

    Looks great! How do you like those tires?
  6. bigburb

    bigburb New Member ROTM Winner

    I've only been running them for a couple months, but so far I'm lovin' 'em! They did fantastic in the blizzard we had a few weeks back, seemed to do pretty good in the mud for an A/T (didn't really have anything to compare it to though...). They ride nicely on the street as well.
  7. omegafiler

    omegafiler New Member

    Love those old trucks man, looks pretty good!
  8. Z71_guy

    Z71_guy New Member 1000 Posts

    nice looking burb like the new paint
  9. V8_Musclehead

    V8_Musclehead New Member

    I'm diggin' the wheels. What's next?
  10. bigburb

    bigburb New Member ROTM Winner

    I'm not sure yet. I got a PA system in it today but that's nothing really exciting. I'm gonna try and find some cheap ways to get a little more power out of it as my next project lol.

Share This Page