Iridium of platina AC Delcos of een ander merk?
Ik had ac delco plats.. ook OEM fabriek plats... het platina smolt van de plugpunt af en verdampte.. dus ik gebruikte forum aanbevelingen en installeerde de Iridium plugs.. bij 30 tot 40K mijl smolten de plats dus met de Iridium plugs controleerde ik bij de 40K mijl en de plugs zagen eruit alsof ik ze net had geplaatst.. zitten er nu al een paar jaar in... misschien 80K mijl nu op ze... sommigen meldden dat ze 200K mijl meegingen...Iridium of platina ac delcos of een ander merk?
x3....Doorgaan met A/C Delco Iridium bougies, controleer ook de bougiekabels, en als ze al een tijdje niet zijn vervangen, zou dit een goed moment zijn om een nieuwe set te installeren, en als je voor A/C Delco Iridium bougies gaat, houd er dan rekening mee dat de Bougie opening tijdens de productie wordt ingesteld en NIET mag worden gewijzigd, anders kan de bougie beschadigd raken....Opening op de A/C Iridium bougies is afgesteld op 1,01 mm (0,040 inch).....Iridium of platina ac delcos of een ander merk?
Kan ik AC Delco iridium bougies plaatsen op een 2002 Chevrolet Avalanche met een 5.3? En wat is het onderdeelnummer?Ik gebruik ook AC Delco iridium bougies en op de doos staat dat ze voorgegapd zijn. Op de doos staat ook dat opnieuw gapen de bougies kan beschadigen. Maar zoals Rick zegt, ik controleerde de gap en ontdekte dat een paar een beetje afweken. Ik had geen probleem om ze opnieuw te gapen.
Maakt niet uit, controleer gewoon de openingIridium of platina AC Delcos of een ander merk?
Ik ben hierover aan het nadenken. Het is behoorlijk arbeidsintensief werk, maar ik geloof dat het zou kunnen helpen om het vertrouwen in mijn beoordelingen te vergroten.Om die stekkers te beoordelen zoals je ze hebt beoordeeld, zijn rigide tests en het publiceren van de resultaten vereist.
Ja, met tests kan het veranderenHet is arbeidsintensief, maar je kunt niet beweren dat het ene beter is dan het andere zonder gedocumenteerd bewijs.
Je moet tests bedenken die je beweringen ondersteunen, daadwerkelijke prestatieresultaten.
Breng de resultaten in kaart en vermeld ze in de volgorde van goed naar best.
Dat kan wel zijn, maar ik hoop dat ze geen dyno-resultaten vervalsen, LOL.Houd er rekening mee dat E3 een betalende sponsor is van die shows
motoren hebben de specificaties van verschillende motoren .... gebruik de OEM correcte bougie ... fabrikanten hebben de bougiespecificaties gewijzigd ... op mijn 2000 5.3L motor .. GM veranderde de specificatie later ,,, naar mijn installatie op de iridium bougies LOL...Ik heb Project Farm gebruikt voor dit soort dingen. Veel van de hier genoemde waren opgenomen in deze review. Dit houdt geen rekening met de GMC-motor, maar hier is het als iemand geĂŻnteresseerd is.
AC DELCO IRIDIUM BOUCHON .040 5.3L MOTOREN 100K mijl.De ACDelco Platinum bougies hebben het hier in het koude Alaska prima gedaan.
Ik gebruik ze nu in mijn Gen III 5.3L, en heb er waarschijnlijk 75.000 mijl mee gereden.
Ik vervang ze deze zomer.