Podejrzewam, że mogę mieć wadliwy (uszkodzony?) zawór regulacji biegu jałowego. Od czasu do czasu (chciałbym, żeby to było bardziej spójne) uruchamiam ciężarówkę i natychmiast gaśnie... chyba że trzymam pedał przyspieszenia, aby utrzymać 1000 do 1500 obr./min. Zazwyczaj, gdy silnik się nagrzewa, silnik pracuje normalnie. Tylko raz problem wystąpił, gdy silnik miał normalną temperaturę roboczą. Usunięcie zaworu regulacji biegu jałowego wydaje się bardzo prostym zadaniem (tylko dwie śruby z łatwo dostępnego miejsca). Jestem pewien, że istnieje odpowiednia technika sprawdzania jego działania, aby ustalić, czy jest w porządku, wymaga czyszczenia lub wymiany. Chciałbym wiedzieć, jak go przetestować i, jeśli to konieczne, wyczyścić, aby przywrócić prawidłowe działanie. Jeśli trzeba go wymienić, dobrze. Po prostu nie lubię rzucać częściami w problem „na wszelki wypadek”. Zwłaszcza części za 140 dolarów. Wszelkie rady będą mile widziane.